неділю, 10 липня 2011 р.

Частиночка казки в Україні

Ніколи не могла б подумати, що серед літа я напишу на нашому блозі. Але нещодавно я побувала в казці і навіть ніколи не здогадувалась, що вона може бути на Україні. Це біосферний заповідник Асканія - Нова.

   



   Коли я їхала на екскурсію я навіть не могла собі уявити де я побуваю. Лив дощ всю дорогу і настрій був далеко не найкращий. Коли ми приїхали на асфальті було багато води ...нікуди не хотілось іти.  
    Та зробивши перший крок за високий паркан заповіднка я зрозуміла, що за ним велике життя, вільне, спокійне, беззаботне і захищене.  На території у більш як 100 га. землі мітиться ботанічний сад, і вільний степ - земля яка жоного разу не була займаною людиною і нагадує далеке минуле. Коли повертаєшся навколо себе - всюди історія, кожне дерево має якесь величезне і захоплююче минуле, кожна тварина, рослина. Для працівниів заповідника це місце стало основою їхнього життя, перлиною буття. 
   У мене була масса емоцій. Всім-всім рекомендую відвідати це чарівне місце. Асканія-Нова  має свою особливу силу, яка наповнює кожного відвідувача чимось різним. Однакових емоцій не було, але всі лише позитивні. 

  
 

Немає коментарів:

Дописати коментар