неділю, 15 травня 2011 р.

Вірити чи ні?

 - Куди ти ідеш завтра ввечері?
 - Ти що, звичайно, сиджу дома, завтра такий день....!!!
 - Завтра? Що за день?
 - П'ятниця 13........!!!





Такі розмови можна почути 12 числа в четвер у будь-якому місяці. Ось уже кілька сотень років люди вірять у легенди таємничого числа 13, а особливо день -   П'ятниця 13!
Що заставляє вірити і асоціювати цей день із "чортовою дюжиною"?
Ще по розповідях дідусів і бабусь П'ятниця 13 - день, коли загинули Великі люди, яких навіть вони не можуть згадати і привести в приклад. Чи правда це, чи просто міф, можливо, і можуть розгадати архіви і маса літератури, але чи є така література, і якщо є, то де її шукати, а якщо і знайдеш, хто дасть такі тексти, до прикладу, мені?
Але з іншої сторони, невже в П'ятницю 13 ні у кого немає дня народження? Невже в цей день ніхто не розпочинав щось нове і грандіозне, а, можливо, насмілюсь сказати і закохався! Що ж, виходить, все дарма? Почуття пропадуть, проекти не реалізуються і людина стане банкротом!? Хм..., то тоді, якщо моє день народження саме в цей день, то невже всі думають, що я відьма!?:-) 
Дійсно, 21 століття - це щось незвичайне, майже всі живуть так, як живе МАСА, роблять те, що всі: їдять, одягаються, і, звичайно, вірять. Якщо моя подруга говорить не йти в П'ятницю 13 на побачення, то я, звичайно, не піду, адже, можливо, дійсно не повернусь або.....або ще щось!
Виникає одразу питання: чому? А, можливо, в цей день твоя доля поверне тебе на правильну дорогу життя, а ти будеш сидіти дома і боятись незрозуміло чого. Можливо, П'ятниця 13 - це день, коли ти одружишся, а ще цей день може бути днем народження твоєї дитини, невже ти її не визнаєш? 
Не вірити в безглузді забобони - ось моя думка і порада іншим. Бути самим собою, творити, відчувати, любити, не зважаючи ні на день, місяць, рік і тоді жити буде набагато легше! :-)))))   


Немає коментарів:

Дописати коментар